מערכת Link מעמידה לרשותכם ממשק משתמש ידידותי ומבוסס WEB שמחזיר את השליטה לידיים שלכם, בכל הנוגע לניהול התקשורת הארגונית ולבקרה על המתרחש בה בכל רגע נתון. המערכת שפותחה בישראל ע"י צוות מהנדסי התקשורת והתוכנה של חברת לינק, מנגישה עבורכם מגוון תכונות ייחודיות וכלים מתקדמים, כדי שתוכלו לנהל בעצמכם, בקלות ובפשטות, את מערך הטלפוניה הארגוני.
אנו מבינים את האתגרים והחשיבות בניהול תקשורת יעילה בארגון

עסק קטן ממספר משתמשים בודדים ועד חברה גדולה עם מאות עובדים , לכולם אותן מטרות משותפת - התייעלות , חסכון בזמן וכסף , הגדלת מכירות , שיפור תהליכים וניהול נכון . מערכת לינק נבנתה ע”י מהנדסי תקשורת ותוכנה ע”מ לספק לארגון את היכולות לניהול ומעבר לעולם תקשורתי מתקדם יותר תוך התחשבות בכל האתגרים הלוגיסטים והטכנולוגים והנגשתם בצורה נוחה ופשוטה.

שירותי
המערכת

טיפול מקיף בתרחישי שיחות

שיחה שלא נענתה, שיחה שננטשה או שיחה ש"נפלה בין הכיסאות", היא עדות ללקוח פוטנציאלי שאבד או ללקוח קיים, אך מאוכזב.
אם אובדן לקוחות, פגיעה בהכנסות ונזק לתדמית הארגון הם תרחישים שאינם מקובלים עליכם, מערכת LINK סוגרת עבורכם את הפרצה באמצעות פתרונות מותאמים אישית לכל תרחישי השיחות. בעזרתה תזהו ותנטרו כל שיחה, תעקבו אחר הטיפול בה ותהפכו אותה משיחה אבודה, לשיחת עבודה.

מערכת לניהול, שליטה ובקרת שיחות ולקוחות

הממשק הידידותי של מערכת LINK מאפשר לכם לנהל באופן עצמאי את מערך התקשורת והטלפוניה הארגונית שלכם, בלחיצת כפתור וללא תלות בשירותי תמיכה. בנוסף, המערכת מספקת לכם דוחות אוטומטיים בזמן אמת ודוחות היסטוריים בכל רזולוציה, לצורך בקרה, שיפור, התייעלות והתאמה בזמן אמת למצבים משתנים.

שירותי מרכזייה וטלפוניה מתקדמים בענן

מערכת הטלפוניה המתקדמת של LINK תספק את כל שירותי המרכזייה באמצעות טלפון IP שעומד לרשותכם בכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט , או באמצעות המכשיר הנייד שלכם, ותאפשר לכם ליהנות משירותי טלפוניה ומרכזיה חכמים בעלות נמוכה משמעותית. שירותי המרכזיה וטלפוניה בענן שפותחו ע"י החברה יהפכו את הטלפון שלכם לכלי עבודה עסקי רב-עוצמה, אשר מתאים את עצמו לסביבה לקצב צמיחת הארגון.

הקלטת שיחות

מערכת LINK מקליטה עבורכם את כל סוגי השיחות הנכנסות והיוצאות, כולל שיחות שהועברו בין שלוחות או שיחות שהופנו לשירות מענה חיצוני או סלולרי. באמצעות ממשק ההקלטות הידידותי, תאתרו בקלות ובמהירות כל שיחה, בכל סוג פילוח, כולל איתור שיחה לפי מספר חלקי בלבד , שם , סוג השיחה ועוד.

פתרונות Call Center למוקדי שירות

תהליכי עבודה יעילים ומהירים בתנאי עומס, ממשקים ידידותיים, יכולת מדידת ביצועים, הפקת דוחות Offline ו-Online וביצוע תחקירים לשיפור הביצועים, הם סוד ההצלחה של המוקדים המובילים.
מערכת LINK מציעה ארגז כלים אפקטיבי, המסייע לכם לספק "מסע לקוח" מיטבי בכל שיחה: שירות איכותי ללקוחות פוטנציאליים וקיימים, שימור לקוחות, תמיכה טכנית איכותית, וקידום מכירות ממוקד.

ממשקי API

ממשק תכנות היישומים של מערכת LINK הופך את החיים לקלים ופשוטים יותר. באמצעות חיבור מערכת הטלפוניה לכרטיס הלקוח הנמצא ב CRM\ERP עם קבלת שיחה נכנסת, פרטי הלקוח, כולל היסטוריית השיחות וההקלטות שלו יופיעו מיד על המסך. כך תעניקו לכל לקוח מענה אישי, מהיר ויעיל ותחסכו זמן יקר בחיפוש ואיתור הלקוח.

ניתוב שיחות IVR

LINK מציעה נתב שיחות מהמתקדמים בעולם , מבוסס בינה מלאכותית ואינטראקציה אישית . המסוגל לזהות וללמוד את הארגון , לטפל בלקוח המתקשר ולהעבירו היישר לשלוחה של איש הקשר או למחלקה הרלוונטית - ללא המסע המתיש שמחכה לו במערכות הניתוב המוכרות לנו מעולמות הטלפוניה.

אפיון והתאמה אישית

LINK הינה מערכת בפיתוח עצמי של חברת "לינק ניהול תקשורות". כמערכת מודולרית שכוללת אינספור יישומים ופתרונות , LINK מעמידה לרשותכם גמישות אינסופית ומענה מושלם לכל צורך ודרישה. בתום תהליך אפיון ממוקד בו הצוות שלנו ילמד את הפעילות העסקית שלכם ואת והסביבה בה אתם פועלים , חברת לינק תפעיל עבורכם פתרון מותאם אישית, הכולל את כל היישומים הדרושים לכם , הכוונה וייעוץ לפתרון תקשורת מושלם - אצלכם בעסק.
על מנת להבטיח הטמעה מהירה ומוצלחת, צוות התמיכה של החברה יספק לכם הדרכות מרוכזות למשתמשים בארגון, הדרכות ניהוליות לאנשי מפתח ובעלי תפקידים, הדרכה טלפונית, סרטוני הדרכה וספרי משתמש קלים להבנה ולשימוש המערכות.

האם השירות
מתאים
לארגון
שלך?

בהחלט שכן , אין זה משנה מה גודל הארגון ומה תחום העיסוק . הצטרפו אל אלפי לקוחות מרוצים הנהנים מפתרונות יחודיים , מכלול שרותים מתקדמים ויחס אישי. מוזמנים ליצור עימנו קשר להתייעצות והתאמת הפתרון לעסק שלכם.
הצטרפות לשירות

איפיון ולמידת צורכי הארגון והתאמת הפתרון המושלם ביותר עבורו

ארגונים שונים במהותם ובאופן בהם הם פועלים. מערכת לינק דינאמית ומודלורית כך שההתאמה לצרכים הינה אופטימלית. בעזרת כלי המערכת נוכל לייצר ולהתאים את הפתרונות לארגון ולמשתמשי המערכות בצורה קלה מהירה ומקצועית.

ליווי אישי ע"י אנשי החברה עד גמר הפרוייקט

החל משלב האפיון הראשוני ובשיתוף פעולה עם אנשי מפתח מטעמכם , צוות המהנדסים שלנו יטמעו בארגון למשך זמן התקנה והפעלת המערכות , וילוו אתכם לאורך התהליך מתחילתו ועד סופו.

אנחנו תמיד זמינים עבורכם

מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר 9898*

חסכון משמעותי בעלויות וחבילות התקשורת

ממשקים וחווית שימוש חדשנית לניהול המערכות

עמידה בתקנים המחמירים בעולם באבטחה והצפנת מידע